marți, 3 noiembrie 2009

toamna aduce si bucurii

am trecut de prima zi de foc, nu e nici greu dar nici usor, aprind o tigara si privesc cum bate vantul afara, toamna asta frumoasa, parca ma intelege; imi place noua companie si in mod special de cateva suflete bune, apreciez gesturile loc si sper ca si ei sa aprecieze gesturile mele, in alta ordine de idei imi place noul si ma bucur ca am lasat vechiul in urma, poate in fond asa e mai bine, am terminat sa mai traiesc in trecut, vreau sa traiesc in prezent, carpe diem; azi am deshis geamul, am aprins o tigara si am privit la vijelia de afara, am tras fum dupa fum, am privit frunzele cum erau maturate de vant si am intrat in lumea mea si am descoperit ca sunt fericit dupa o mare vreme de timp, in sfarsit am redescoperit sentimentul asta, multumesc tuturor si in mod special unei persoane anume, aveti grija de voi toamna asta, va salut si va pup

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu