luni, 7 decembrie 2009

lipsa mea

oho trecu mult timp de cand nu mi-am mai facut veacul pe aici, din diverse motive, ba lipsa de timp, ba lipsa de chef, ba lipsa de povestiri, ca sa fac un rezumat: am renuntat la kent de cand s-au scumpit tigarile, am trecut la pall mall blue lung, mare kkt, la 2 saptamani iar s-au scumpit tigarile si noul brand s-a facut cat vechiul kent lung, anyway, pe plan profesional totul este ok, chiar daca am unele zile cu draci, dar cine nu are? in sfarsit simt si eu ce inseamna sa fi implinit, iubesc si sunt iubit si ii multumesc lui Dumnezeu pentru lucrul asta; de cateva zile ma tot chinuie un virus, o raceala, sper sa nu fie gripa porcina, cine stie? oh well, vorbim data viitoare, ma duc sa fumez o tigara, imi este mila de plamanii mei ca trebuie sa-mi indure viciul asta prost, trebuie sa ma las de fumat in cele din urma , va salut si va pup, noapte buna

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu