joi, 10 decembrie 2009

vremea asta

in fiecare zi imi spun ca este iarna, zapada inca nu a venit dar s-a instalat frigul afara, este calmul de dinaintea furtunii, sper sa mai astepte zapada inca putin sa-mi iau si eu anvelope de iarna; in alta ordine de idei am fumat in ultima perioada mai ceva ca turcul, asta si datorita unor probleme, mi-am promis ca voi incepe anul 2010 fara tigari si o sa ma tin de promisiune; planul profesional este bine, tocmai am fost recompensat pentru eforturile mele; sunt fericit ca am persoane care tin la mine, ma iubesc si ma accepta asa cum sunt, pentru ei o sa incerc sa fiu cineva in viata asta, le apreciez efortul si munca investita in mine si incerc sa nu dezamagesc, ajunge pentru acum, ma duc sa fumez, va salut si va pup

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu