vineri, 16 octombrie 2009

alti fulgi de nea


ma trezesc si imi spun ca asta e prima zi din restul vietii mele, ma imbrac, ies afara, cancer nene, ma urc in masina, dau sa plec dar cutia de viteze e teapana, ma chinui pana la cel mai apropiat supermarket, intru in el, cumpar antigel si un ziar cu o carte, ies afara si cumpar o cafea, scot un kent, ma chinui sa-l aprind iar apoi imi savurez cafeaua si tigara de dimineata, langa mine vreo 4 cocalari, ma dau mai incolo, nu am chef sa aud mutanti dis-de-dimineata, termin cafeaua si plec, ajung acasa si rasfoiesc ziarul, neinteresant, resfoiesc cartea de Jamie Oliver si devin interesat de ea, dar o las jos, ma duc langa calorifer, deschid geamul si imi aprind o tigara, cand colo ce vad! multi fulgi de nea, marunti care cad bezmetici pe strada, trang fum si ma uit la ei, oare ei se uita la mine? nu stiu, termin tigara si ma gandesc la ce urmeaza sa faci azi, va salut si va pup

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu