duminică, 18 octombrie 2009

seara, cand faci o pauza

m-am trezit, m-am spalat, am fumat si m-am culcat din nou, si asa a trecut ziua de azi, nu ma plang, seara suna telul, este "sefu", ma trezesc, ma imbrac, cobor, dau la cheie si demarez, pe drum mai iau un coleg in masina si in cele din urma ajungem la " intalnire", mereu cand sunt singur sau plictisit sau daca am orice problema pot sa contez pe haita mea, pe camarazii mei, ne ajutam unii pe altii, suntem adesea numiti ca "baietii din livada", si ce daca? i-am asteptat pe toti, apoi am mers sa mancam, am mancat impreuna, am fumat impreuna, am ras impreuna, ne-am uitat dupa fete impreuna si am strigat dupa ele, apoi am hoinarit prin oras impreuna, ii stiu de un an pe baieti dar tin mult la ei, pentru ca mi-au aratat ce inseamna camaraderia, poate de asta baietii trag la un fel de grupare, pentru mine faptul ca ma pot baza pe niste camarazi decat pe niste prieteni falsi e tot ce conteaza, ne despartim, ajung acasa, dau drumul la caldura pentru putin, deschid geamul si fumez ultima tigara pe ziua de azi, trag fum de tigara si aerul rece de la munte si sunt fericit cand ma gandesc la camarazii mei, va salut si va pup

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu