vineri, 16 octombrie 2009

noaptea tarziu, cand nu ai ce face

am ajuns acasa dupa ce am hoinarit prin oras, am condus si am fumat, am contemplat orasul adormit, am fost pana la sanctuarul meu, un loc din care poti admira tot orasul, am fumat si acolo si m-am simtit bine, apoi a sunat telefonul, am raspuns, erau cei de la kiss fm, am intrat in direct la o emisiune, am vorbit si am realizat ca am dreptate, si ca tot ce fac este bun pentru mine, termin tigara, ii dau blana la masina, ajung acasa, afara cancer, dau drumul la centrala sa se incalzeasca in casa, fac un dus, ma pun langa calorifer, aprind inca o tigara( poate fumez prea mult), ma gandesc la unele probleme personale si la bataliile castigate, admir singuratatea de pe strada si trang un fum, termin tigara si ma bag in pat cu un zambet pe buze, de azi chiar sunt liber si nimic nu ma mai leaga de trecut, va salut si va pup, noapte buna

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu