joi, 15 octombrie 2009

dimineata devreme, ciudat lucru

ma trezesc devreme, din doua motive, imi place sa fiu primul la brutarie si sa-mi iau pita calda si in al doilea rand sa-mi iau un pachet de kent lung ca am ramas fara tigari, zis si facut, piata e la vreo 800 m de mine, ma duc cu masina ca afara e un cancer de 3 grade C, ajung la piata, las masina pe avarii pe o straduta langa piata, ma dau jos, cumpar painea si tigarile, ma urc in masina si dau sa plec, cand colo sare gaborul in fata, deschid geamul " mda', " stiti ca ati oprit pe stationare interziza?" , " stiu am coborat sa iau paine, nu am stationat mai mult de 3 minute", "da stiti ca nu aveti voi", degeaba am incercat sa-i explic ca pe o raza de 200 m nu exista loc de parcare, am plecat dupa ce am promis ca nu o sa se mai repete, bun, ajung acasa, urc scarile, ma uit la painea calda cu pofta dar prefer o tigara, deschid pachetul, deschid geamul si aprind kent-ul, cand colo vad o vecina, pe jumatate in afara blocului la etajul 2 curatand cu spor geamurile de la termopanul recent montat, stau si ma gandesc, afara sunt 3 grade si ei ii arde de curatenie, duc tigara la gura, trag un fum si intru in lumea mea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu