luni, 19 octombrie 2009

duminica, zi linistita si de odihna?

azi a fost duminica, teoretic ziua cea mai linistita a saptamanii, ma trezesc, ma spal, fumez o tigara, ma uit pe geam si privesc inainte la ce va urma azi, ma imbrac si plec sa-i aduc un omagiu mamai mele, a trecut deja mult timp de cand nu o mai am langa mine; ajung la locul ei, aprind cateva lumanari, spun cateva rugaciuni si privesc spre cer, oare ma vede de acolo sus? ce dor imi este de mama, una dintre cele mai bune persoane care a trait pe pamantul asta, si nimeni nu poate infirma lucrul asta, ma gandesc cu amar de ce a trebuit sa se intample asta? de ce mie, de ce cand lumea se asezase pentru familia mea, de ce? poate nu o sa stiu niciodata, cand esti atasat de parinti si pierzi unul, toata viata vei simti un gol si nimic nu poate sa-l umple, din pacate, odihneste-te in pace mama; restul zilei a fost mai linistita, am fost la cumparaturi, m-am plimbat, am stat putin pe net pana seara, cand colo primesc o veste, un prieten trece prin ceaa ce trec eu, in cateva cuvinte si el a fost prea bun si nenorocita l-a facut sa sufere, vad ca in perioada asta in jurul meu sunt numai despartiri; am incercat sa-l consolez, sa-l imbarbatez, vorba este ca eu sunt de 2 luni in situatia asta, cu nervii la pamant; dar cand tu te oferi cu trup si suflet si nenorocita nu apreciaza lucrul asta atunci sa fie sanatoasa, nu ne meritati zdreantelor, mai bine sa regretati voi decat noi;

pentru mine japitele astea sunt niste curve, in sensul ca le plac sa se joace cu sentimentele baiatului si apoi mai au si pretentia de a fi ele victimele, hai sictir ; ma pun la somn, va salut si va pup

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu