joi, 22 octombrie 2009

odihna si un zambet

ma trezesc, ma spal, aprind o tigara si trag fum, incep sa ma gandesc la ce conteaza cu adevarat in viata mea, incerc sa privesc tabloul mare si nu bucati din el, in ultimele 2 zile, surprinzator am dormit extraordinar de bine, de cateva luni bune nu am mai avut un somn linistit si ma bucur, in plus zilele astea am reusit sa fiu alaturi de prieteni dragi, cred ca in sfarsit pot sa spun ca scap de tranzitia mea si incep sa-mi revin pe toate planurile, ies pe strada si mereu zambesc la cate ceva, odihna buna, prietenii adevarati si un zambet bun fac bine la sanatatea omului, atat fizica cat si psihica, in sfarsit ma reconectez la lume si sunt fericit, va urez o zi cat mai buna si productiva, va salut si va pup

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu