sâmbătă, 24 octombrie 2009

si bune si rele

ma trezesc, ma spal, fumez o tigara, deschid computerul si ma pregatesc sa scriu nu inainte de a verifica niste lucruri pe internet; bun, deci, zilele astea au fost presarate si cu bune si cu rele; m-am ocupat mai mult de planul meu prosesional ; in plus zilele astea am tot iesit cu un prieten sa ne mai destindem; mergeam cu masina si am sunat la un concurs la radio, prietenul meu a castigat 2 bilete la cinema 7D , recent deschis la noi in oras, am fost si ne-am distrat pe cinste, recomand cinema 7D, apoi am iesit sa cinam in oras , la conversatii, ce mai, e important sa ai prieteni buni in jurul tau, cand ai ceva pe suflet, ei sunt acolo si te simti mai bine, in rest niste probleme cu buburuza mea, dar sper s-o duc la doctor cat de repede posibil; incep sa ma ghinez dupa un singur principiu: priveste viata si zambeste mereu, dar cand e necesar arata si coltii, stau si ma gandesc ce sa fac in weekendul asta, sugestii? va salut si va pup

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu